دبیر انجمن تولید كنندگان فولاد:

۳۰ درصد سود بازار سرمایه متعلق به زنجیره فولاد است

۳۰ درصد سود بازار سرمایه متعلق به زنجیره فولاد است به گزارش مستر کار دبیرانجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اظهار داشت: 30 درصد سود بازار سرمایه متعلق به زنجیره فولاد است و امروز فولاد در آب رسانی به استان های خراسان، یزد، هزمزگان، کرمان و حتی اصفهان نقش پیدا کرده است.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، «سید رسول خلیفه سلطانی» دبیر انجمن یاد شده در نشست تخصصی با مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت های بزرگ زنجیره آهن و فولاد کشور به شیوه ویدئو کنفرانس، اضافه کرد: نقش فولاد در کشور روز به روز در حال پررنگ تر شدن است و انعکاس هنرمندانه این نقش بر عهده روابط عمومی های شرکت های معدنی و فولادی گذاشته شده است.
به گفته وی، فولاد سهم اساسی در تامین تجهیزات مربوط به سلامت و جان مردم دارد، بدین سبب نشان گر آنست که فولاد درک شور نقش پر رنگی یافته و روابط عمومی های زنجیره آهن و فولاد کشور یک رسالت جمعی دارند و برمبنای همین رسالت نیازمند آن هستیم که به شکل هماهنگ و متشکل تر در توسعه سیاست های ترویجی، فرهنگ سازی و آموزشی حوزه معدن و فولاد تمرکز شود.
خلیفه سلطانی اشاره کرد: نقش فولاد در کشور روز به روز در حال پررنگ تر شدن است و انعکاس هنرمندانه این نقش بر عهده روابط عمومی های شرکت های معدنی و فولادی گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: روابط عمومی در زنجیره فولاد یک نقش ویژه دارد که فراتر از یک بنگاه است و نگاه دقیق مدیران و کارشناسان روابط عمومی است که به این مساله عمق می دهد و می تواند جایگاه فولاد را در افکار عمومی ارتقاء دهد.
دبیر انجمن فولاد در ادامه اشاره کرد: صنعت فولاد باید رسانه ای قوی و متشکل داشته باشد و در همین راستا نیازمند یک ارتباطات متشکل برای روابط عمومی فولاد هستیم، ضمن اینکه باید یک ساماندهی و هماهنگی در حوزه روابط عمومی زنجیره آهن و فولاد شکل بگیرد تا مسائل این حوزه هماهنگ تر دنبال شود.
حدود ۹۰۰ میلیون دلار قرارداد در جشنواره فولاد
براساس این گزارش، «محمد سپهر» مدیر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در این جلسه اظهار داشت: نمایشگاه بومی سازی که توسط انجمن فولاد و با حمایت سازمان ایمیدرو پارینه در برج میلاد راه اندازی گردید، یکی از بهترین نمایشگاه ها و رویدادهایی بود که منجر به نتیجه شد و حدود ۹۰۰ میلیون دلار تفاهم نامه و قرارداد در این جشنواره فولاد رقم خورد.
وی اضافه کرد: حرکت مثبت که در قالب بومی سازی، تاب آوری و افزایش توان تامین داخلی است باید تداوم داشته باشد و ایمیدرو از چنین رویداد ویژه ای استقبال و حمایت خواهدنمود.
به گفته سپهر، فولاد باید صدای مشترکی داشته باشد و جایگاه روابط عمومی ها باید بیشتر از نقش بنگاهی و درون شرکتی باشد.
وی خواهان هم افزایی روابط عمومی ها برای مدیریت چالش های مشترک شرکت های معدنی و فولادی شد و اظهار داشت: شرکت های معدنی و فولادی در حوزه مسئولیت اجتماعی مثل ابرپروژه های انتقال آب، نقش بسیار برجسته ای برعهده داشته اند.
سپهر اشاره کرد: شرکت های فولادی دغدغه مردم را دارند و در حوزه مسئولیت اجتماعی گام های بزرگی برداشته اند و روابط عمومی های این بخش نیز باید تسهیل گر باشند و ظرفیت بسیار خوبی که از آن برخوردار می باشند برای اطلاع رسانی اثربخش و ایجاد آرامش در بازار فولاد بکار گیرند.
به گزارش مستر کار به نقل از ایرنا، امروز فولادسازان کشور جایگاه دهم جهانی را کسب کرده اند و در ۱۰ ماهه امسال بیش از ۲۵ میلیون تن شمش فولاد تولید داشتند و در افق ۱۴۰۴ با دستیابی به ۵۵ میلیون تن ظرفیت، انتظار می رود به جایگاه هفتم جهان برسیم.



منبع:

1399/12/08
12:24:55
0.0 / 5
130
تگهای خبر: تولید , صنعت , فولاد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو