مسترکار - دنیای خودرو
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت:

هدفگذاری ۳ میلیارد دلاری برای ساخت داخل محصولات صنعتی

هدفگذاری ۳ میلیارد دلاری برای ساخت داخل محصولات صنعتی به گزارش مستر كار معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینكه سال جاری هم برنامه تعمیق ساخت داخل را ادامه خواهیم داد، اظهار داشت: هدفگذاری بیشتر از سه میلیارد دلاری برای ساخت داخل محصولات صنعتی و معدنی داریم.


به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سعید زرندی» درمورد برنامه ریزی های انجام شده برای تحقق "جهش تولید" اضافه كرد: بعد از مراحلی مانند ركود، حفظ وضعیت موجود و رونق تولید، مرحله مهم، جهش تولید است كه نگاه و توجه به این مرحله باید متفاوت از مراحل قبلی باشد.
معاون طرح و برنامه وزیر صنعت با تاكید بر اینكه شرایط كنونی سخت تر از گذشته است، بیان داشت: مبحث شیوع كرونا در این شرایط اضافه شده است كه همین موضوع، عزم جدی تر و نگاه متفاوت تری را به مسئله جهش تولید می طلبد.
زرندی با اشاره به نگاه و اولویت اصلی وزارتخانه به موضوع، اظهار داشت: تحریك تقاضای داخلی و توسعه صادراتی و استفاده از ظرفیت های مردم در سرمایه گذاری ها، نگاه اصلی در وزارت صنعت است و اساس كار را بر حوزه نوآوری و تكنولوژی های جدید، استارتاپ ها و شركت های دانش بنیان نهادیم كه اگر نگاه نوآورانه در عرصه تولید مبنا قرار گیرد، قابلیت انجام كارهایی بزرگی در این عرصه وجود دارد.
اعلام نسخه نهایی برنامه های سال جهش تولید تا ۲۰ فروردین
وی افزود: پیش نویس اولیه برنامه های سال جهش تولید بر اساس هفت محور برنامه های سال قبل طراحی شده و پروژه های جدیدی هم در همان قالب ها اضافه شده است كه نسخه نهایی این برنامه با دریافت نظرات صاحب نظران و بخش خصوصی تا ۲۰ فروردین ماه منتشر و اعلام خواهد شد.
معاون طرح و برنامه وزیر صنعت افزود: موضوعاتی مانند اصلاحات ساختاری در داخل وزارتخانه را پیگیری می نماییم و مسایلی مانند بیمه، مالیات، بانك، محیط زیست و غیره هم سال جاری با جدیدیت و نگاه ویژه ای دنبال خواهد شد و در حوزه هایی مانند نقدینگی، روش های نوین تأمین مالی را در دستور كار قرار خواهیم داد.
زرندی با اشاره به اینكه سال قبل دریافت ۵۰ هزار میلیارد تومان از سیستم بانكی محق نشد، ابراز امیدواری كرد كه سیستم بانكی، سال جاری نگاه ویژه ای در مورد اعتبارات لازم برای تحقق برنامه های جهش تولید داشته باشد.


1399/01/07
12:23:06
3472
5.0 از 5
تگهای خبر: بیمه , تكنولوژی , تور , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو