مسترکار - دنیای خودرو
قائم مقام وزیر صمت:

تولید، حمل و توزیع كالاهای اساسی بی وقفه ادامه دارد

تولید، حمل و توزیع كالاهای اساسی بی وقفه ادامه دارد به گزارش مستر كار قائم مقام وزیر صمت با تاكید بر اینكه كار و تولید تعطیل پذیر نیست اظهار داشت: تولید و توزیع كالاهای اساسی، شوینده، بهداشتی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم بی وقفه ادامه دارد.


به گزارش شاتا، حسین مدرس خیابانی با تاكید بر لزوم خدمات رسانی به مردم در حوزه تامین كالاهای اساسی و تامین اقلام ضروری مورد نیاز در روزهای اعمال محدودیت های تردد در رابطه با شیوع ویروس كرونا از طرف ستاد ملی مبارزه با كرونا اظهار داشت: كار و تولید تعطیل پذیر نیست و بر این اساس، موضع رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر ادامه فعالیت واحدهای تولیدی همچون خودروسازان، تولیدكنندگان فولاد، صنایع معدنی و واحدهای تولیدكننده موادغذایی و اقلام شوینده و بهداشتی مورد نیاز مردم است.
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه كرد: در عرصه تولید اقلام پرمصرف همچون مواد شوینده و بهداشتی، تجهیزات پزشكی و صنایع غذایی، مقرر شد تا تولیدكنندگان با ایجاد شیفت كاری مضاعف، تامین نیازهای مردم را به سرعت انجام دهند؛ ضمن اینكه در حوزه حمل و نقل اقلام غذایی و شوینده و نیز تامین مایحتاج مردم، هیچ گونه تعطیلی یا وقفه ای در كار نیست و هماهنگی های لازم برای ادامه فعالیت این گروه به عمل آمده است.
وی اشاره كرد: در سالی كه جهش تولید نامگذاری شده، بطور قطع تولید كشور با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت، این در حالیست كه هر گونه وقفه در تولید تحت تاثیر محدودیت های در رابطه با شیوع ویروس كرونا برای اقلام اساسی و مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم، ممنوع خواهد بود؛ بلكه توقف فعالیت ها عموما از جنس كارهای غیرضروری همچون گردشگری، مسافرت های غیرضرور، كسب و كارها و مغازه هایی است كه اقلام غیرضروری عرضه می كنند؛ در غیر این صورت، عرضه مواد غذایی، شوینده و بهداشتی و نیز خدمات فنی و تعمیراتی خودرو و منزل كما فی سابقه ادامه خواهد یافت.
مدرس خیابانی اشاره كرد: فروشگاه های زنجیره ای و غرف سازمان میادین میوه و تره بار، همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند. حمل و نقل بار در رابطه با كالاهای اساسی از بنادر در سراسر كشور بی وقفه و بدون تعطیلی ادامه خواهد یافت.


1399/01/09
18:52:14
3482
5.0 از 5
تگهای خبر: تردد , تولید , خدمات , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو