مسترکار - دنیای خودرو
مدیرعامل سایپا:

وابستگی به خارج در تولید خودرو كاسته می شود

وابستگی به خارج در تولید خودرو كاسته می شود مدیرعامل سایپا اظهار داشت: این گروه خودروسازی می خواهد نگاه به بیرون از مرزها و وابستگی به شركت های خارجی را تا حد امكان قطع كند تا در آینده با مشكلاتی نظیر بدعهدی و عدم همكاری این شركت ها مواجه نشود.


به گزارش روز شنبه سایپا، «سیدجواد سلیمانی» در جریان بازدید سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه از خطوط تولید، مرکز تحقیقات و نوآوری و محصولات جدید گروه سایپا اضافه کرد: حالا وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) عزم بسیار خوبی برای پشتیبانی از توسعه ساخت داخل و نگاه به ظرفیت های درونی کشور دارند و در این راه، از صنعت خودرو پشتیبانی و حمایت می کنند.
وی با اشاره به برنامه این گروه برای توسعه محصولات و تولید خودرو های به روز، مدرن و باکیفیت بالاتر با استفاده از ظرفیت های داخلی و تعمیق ساخت داخل، اظهار داشت: در حال طراحی موتورهای کم مصرف با بهره وری بیشتر در سایپا هستیم.
سلیمانی افزود: در مرکز تحقیقات شرکت مگاموتور، توسعه و طراحی موتورهای متنوع با خصوصیت های گوناگون و همینطور گیربکس های جدید برای محصولات در حال پیگیری است که همه این پروژه ها با تاکید بر توان داخلی اجرا خواهند شد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این دیدار اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح، صنایع دفاع و بسیج، کمک و پشتیبانی از توسعه صنایع داخلی را وظیفه خود می دانند.
وی تصریح کرد: اگر صنعت خودروی کشور از مسیر مونتاژکاری فاصله گرفته و به جای تبدیل شدن به مصرف کننده فناوری های ساخت خارج به درون توجه کند، در آینده جزو بخش های ممتاز و برجسته صنعت کشور خواهد بود.
سردار حاجی زاده، مهم ترین سرمایه موجود در کشور را نیروی انسانی متخصص دانست و تاکیدکرد: صنایع دفاعی و نظامی کشور با اتکا به همین سرمایه به مهم ترین و پیچیده ترین دانش و علوم که تنها در اختیار چند قدرت برتر جهانی بود، دست پیدا کردند و امروز آماده هستند تا به کمک صنعت خودرو کشور آمده و نیازها را برطرف کنند.


1399/06/29
15:11:23
1697
5.0 از 5
تگهای خبر: تور , تولید , تولید خودرو , خودرو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو