مسترکار - دنیای خودرو

وزیر صمت به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام كرد

وزیر صمت به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام كرد به گزارش مستر كار وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در گلزار شهدای شهر كرمان با نثار فاتحه و گل، نسبت به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای این شهر ادای احترام كرد.


به گزارش مستر کار به نقل از ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه پس از قرائت فاتحه بر مزار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و نثار گل با اهداف بلند شهدا تجدید میثاق کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین ادای احترام به شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما برای انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی هزینه های زیادی پرداخت کردیم و شهدای زیادی از فرزندان این ملت با ایثار خودشان رفتند تا انقلاب اسلامی بماند.
وی اضافه کرد: وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا است و همه مردم باید از رفاه نسبی برخوردار باشند و اگر بخواهیم این کشور باقی بماند جوان ها باید مشغول به کار باشند و همه برای ساختن کشور دست به دست یکدیگر بدهیم و هر کسی در جایگاه و مسئولیت خود در این راستا تلاش کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به مقام والای شهید سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی شخصیت کم نظیر تاریخ ایران و متعلق به همه ملت است و دز همه کشورهای مستضعف و برای آزادیخواهان نام حاج قاسم تعریف می شود.
وی افزود: حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال در همه جبهه ها و سنگرها حضور خالصانه، شجاعانه و با تدبیر داشت و ایشان با مردم متواضع بود و دوست داشت به جمع دوستان شهیدش بپیوندد و عاقبت بخیر شد.
در این آیین استاندار کرمان و تعدادی از مسؤلان استان، وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی می کردند.
علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفری ۲ روزه برای افتتاح قطعه نخست ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به سیرجان و نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان شامگاه چهارشنبه وارد شهرستان سیرجان شد.



منبع:

1399/08/17
19:17:27
973
5.0 از 5
تگهای خبر: صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو