مسترکار - دنیای خودرو

تسهیلات ۵ هزارمیلیارد ریالی به تولیدكنندگان استان سمنان اختصاص یافت

تسهیلات ۵ هزارمیلیارد ریالی به تولیدكنندگان استان سمنان اختصاص یافت مستر كار: ایرنا- بنابر اعلام روابط عمومی استانداری با پیگیری های علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، مدیریت بانك صنعت و معدن كشور با پرداخت تسهیلات سه تا پنج هزار میلیارد ریالی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان موافقت نمود.


به گزارش مستر کار به نقل از ایرنا، علیرضا آشناگر روز دوشنبه در گفت و گوی ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور اظهار داشت: استان سمنان سه منطقه ویژه اقتصادی و ۲۵ شهرک صنعتی دارد و سمنان جزو استان های صنعتی کشور به حساب می آید.
وی افزود: پرداخت تسهیلات پنج هزار میلیارد ریالی از جانب بانک صنعت و معدن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتیِ خواستار تسهیلات استان سمنان را رفع خواهد نمود و شرکتهای خوش نام در دریافت این میزان تسهیلات در اولویت قرار دارند.
استاندار سمنان تصریح کرد: استان سمنان به علت برخورداری از ظرفیت های اقتصادی قابل توجه بخشی از بار اشتغال استان های همجوار را هم به دوش می کشد.
وی با اشاره به اینکه بانکهای عامل استان در سالهای گذشته برای توسعه اقتصادی استان نقش غیرقابل انکاری داشتند، افزود: بانک صنعت و معدن از بانکهای فعال و موفق استان سمنان در بخش های مختلف به حساب می آید.
آشناگر افزود: برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان که به اصطلاح بازاری خوش حساب به شمار می روند خواستار دریافت تسهیلات هستند که از موافقت مدیریت بانک صنعت و معدن کشور برای پرداخت این تسهیلات نهایت قدردانی را دارم.
آشناگر افزایش اختیارات مدیریت استانی بانک صنعت و معدن استان سمنان را برای گره گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی خواهان شد.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: با برگزاری نشست های کارشناسی برای عملیاتی شدن تفاهم نامه بین استانداری سمنان، بانک صنعت و معدن و بنیاد برکت اقدام می شود.
استان سمنان با داشتن حدود یکهزار و ۸۴۰ پروانه بهره برداری واحدهای صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری حدود ۷۶ هزار میلیارد ریال و اشتغال برای بیشتر از ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر، یکی از قطب های صنعتی و معدنی شرق کشور به حساب می آید.



منبع:

1399/09/11
13:14:57
778
5.0 از 5
تگهای خبر: تولید , سرمایه گذاری , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو