مسترکار - دنیای خودرو

صدور ۱۳۰۰ جواز تاسیس واحد صنعتی استان همدان مصداق بارز جهش تولید است

صدور ۱۳۰۰ جواز تاسیس واحد صنعتی استان همدان مصداق بارز جهش تولید است ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از صدور هزار و 300 جواز تاسیس برای واحدهای تولیدی و صنعتی اطلاع داد و اظهار داشت: این آمار مصداق بارز جهش تولید در این استان است.


به گزارش مستر کار به نقل از ایرنا؛ حمیدرضا متین روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: استان همدان با رشد مطلوب در ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در ۱۰ ماهه امسال به خواسته و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباب جهش تولید لبیک گفت.
وی اضافه کرد: رشد مجوز تاسیس صنایع در سال جهش تولید در ۴۱ سال قبل در استان همدان بی نظیر بوده است و این نشان از همت مسئولان برای ارتقای جایگاه صنعتی استان است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان همین طور از رشد ۶۸ درصدی صدور پروانه بهره برداری آگاهی داد و اظهار داشت: امسال واحدهای تولیدی به جمع صنایع استان در بخش های مختلف اضافه شده اند.
متین اشاره کرد: تا آخر سال قسمتی از واحدهای تازه تاسیس وارد چرخه تولید می شوند که تولیدات منحصر بفردی در کشور دارند که می توان به تولید خمیر الکترود اشاره نمود.
او با اعلان اینکه همدان در زمینه تولید فروسیلیس و دارو قطب کشور شمرده می شود اظهار داشت: ملایر در زمینه فروسیلیس و تویسرکان در عرصه دارویی پیشرفت های قابل توجهی داشته اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان اضافه کرد: در زمینه فعالسازی واحدهای راکد کارهای موثری انجام شد و بازگشت کیان کرد ملایر، فولاد جعفری همدان، رزن سافت و کیان وینسا در ملایر نمونه های بازگشت صنایع از کار افتاده به چرخه تولید هستند.
وی در ادامه به وضعیت بازار استان اشاره نمود و اظهار داشت: منکر گرانی برخی اقلام اساسی خانوارها نیستیم اما امیدوارم با کاهش نزولی ارز شاهد آرامش در بازار باشیم.
متین اشاره کرد: هیچ کمبودی در اقلام اساسی استان همدان نداریم و دراین زمینه تا خرداد ماه سال آینده در وضعیت پایدار قرار داریم.


1399/11/09
16:05:56
1099
0.0 از 5
تگهای خبر: تولید , صنعت , فولاد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو