مسترکار - دنیای خودرو
با تصویب مجلس صورت می گیرد

اولویت خرید دولت از شركتهای ایرانی فعال در حوزه كشاورزی فراسرزمینی

اولویت خرید دولت از شركتهای ایرانی فعال در حوزه كشاورزی فراسرزمینی به گزارش مستر کار نمایندگان مجلس در مصوبه ای دولت را مکلف کردند در واردات محصولات کشاورزی و دامی اولویت خرید خویش را از شرکتهای ایرانی فعال در حوزه کشاورزی فراسرزمینی قرار دهد.


به گزارش مستر کار به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی بامداد امروز(چهارشنبه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه تبصره ۸ را به تصویب رساندند که به باعث بند الحاقی ۵ - برپایه ماده( ۴) قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق و تلفن، فاضلاب و گاز – ۱۳۹۶ دستگاههای مسئول مبحث این قانون می توانند، در سال ۱۴۰۰ نسبت به / ۳/ مصوب ۱۰ برقراری انشعابهای غیردائم خدمات عمومی مبحث این قانون مطابق با تعرفه مربوطه، تا تعیین تکلیف قانونی از جانب مراجع ذی صلاح، اقدام نمایند.
به باعث بند الحاقی ۶ - دولت مکلف است در واردات محصولات کشاورزی و دامی اولویت خرید خویش را از شرکتهای ایرانی فعال در حوزه کشاورزی فراسرزمینی قرار دهد. آیین نامه اجرائی این بند توسط وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی تهیه و به تصویب هیات وزیران می رسد.



1399/12/06
21:48:29
1071
0.0 از 5
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , صنعت , مجاز
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو