مسترکار - دنیای خودرو
یك مقام مسئول اعلام كرد؛

عرضه فراوان محصولات كشاورزی در نوروز ۹۷

عرضه فراوان محصولات كشاورزی در نوروز ۹۷ مستر كار: مدیرعامل سازمان مركزی تعاون روستایی اظهار داشت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش كشاورزان، تولیدات كشاورزی عرضه شده در روزهای نوروز فراوان و مازاد بر نیاز بازار بود.


به گزارش مستر كار به نقل از وزارت جهاد كشاورزی، علی اوسط هاشمی تصریح كرد: با عنایت به تولید و تامین محصولات كشاورزی بخصوص میوه های تنظیم بازاری نظیر سیب، پرتقال و كیوی و عرضه مناسب آن در بسیاری مراكز حتی در زمان افزایش مصرف و تقاضا با مازاد نیاز روبرو بودیم و آرامش بر بازار حاكم بود.
وی اضافه كرد: با بازدیدهایی كه از مراكز عرضه در استان های مختلف كشور هم داشتم، خوشبختانه این ثبات در تمامی بازارها وجود داشت.
مدیرعامل سازمان مركزی تعاون روستایی ایران افزود: هر سال برای انبار و توزیع میوه حدود ۲۵ تا ۳۰ مركز سورتینگ فعال بود ولی امسال برای تسریع در كارها بیش از ۱۰۰ مركز جمع آوری و سورتینگ ساماندهی شد.
مهندس هاشمی با اشاره به رشد و افزایش قابل توجه تولیدات در اغلب محصولات كشاورزی اظهار داشت: برای حمایت و پایداری در تولید داخلی باید به دنبال تدابیر لازم برای تسریع در امكان صادرات مازاد تولیدات كشاورزی در فصول مختلف سال در كشور باشیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح كرد: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار كشور پیشنهاد تاسیس نظام ملی عرضه بازار را برای اصلاح در روند عرضه و توزیع محصولات كشاورزی عرضه دادیم كه در این راستا بتوانیم مقابله جدی و اساسی با دلالان و اخلالگران بازار داشته باشیم.

1397/01/09
11:32:09
4738
5.0 از 5
تگهای خبر: محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو