مسترکار - دنیای خودرو

مركز ملی توسعه فناوری خودروهای خودران هوشمند

مركز ملی توسعه فناوری خودروهای خودران هوشمند به گزارش مستر كار ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی مركز ملی توسعه فناوری خودروهای خودران هوشمند را در كشور راه اندازی می نماید.



به گزارش لینك بگیر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی با مشاركت مركز توسعه زیر ساخت خودروهای برقی وزارت نیرو و شركت های دانش بنیان مركز ملی توسعه فناوری خودروهای خودران هوشمند را راه اندازی می نماید.
فناوری خودروهای هوشمند خودران یكی از فناوری های برافكن تا سال ۲۰۲۵ خواهد بود كه ابعاد اقتصادی آن تا حدود ۲ میلیارد دلار هم پیش بینی شده است.
از تاثیرات محیط زیستی مهم این فناوری كه بگذریم توسعه آن می تواند حداقل ۳۰ و حداكثر ۱۵۰ هزار مورد از تصادفات كشنده را كم كند كه رقمی قابل توجه است. در واقع زیرفناوری های اصلی این فناوری هوش مصنوعی، بینایی رایانه ای، سنسورهای پیشرفته و ارتباط ماشین – ماشین است.
بنابراین با عنایت به اهمیت این مسئله ستاد اقدامات برنامه ریزی شده همچون شناسایی و ارزیابی توانمندی بومی و تولید مركز ملی توسعه فناوری خودروهای هوشمند را در نظر گرفته است و می خواهد تا آخر سال آینده این مركز را با همكاری و مشاركت شركت های فناوری راه اندازی كند.
 

1396/07/22
18:44:53
5174
5.0 از 5
تگهای خبر: فناوری , هوشمند , خودروی خودران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو