مسترکار - دنیای خودرو
قبل از سفر حتما بخوانید؛

تجربه خرید و سفری مطمئن و ارزان با وب سایت و اپلیكیشن امید پرواز

تجربه خرید و سفری مطمئن و ارزان با وب سایت و اپلیكیشن امید پرواز مستر كار: با وب سایت و اپلیكیشن امید پرواز یك خرید و سفر آسان، مطمئن و ارزان را تجربه كنید.



به گزارش مستر كار به نقل از مهر، مدیر عامل شركت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امید پرواز با اشاره به اینكه وب سایت و اپلیكیشن امیدپرواز یكی از مناسب ترین راه های خرید اینترنتی ارزان ترین بلیط هواپیما است اظهار داشت: امیدپرواز با انتخاب شعار «خرید بلیط آنلاین، آسان، مطمئن، ارزان» و با سرلوحه قرار دادن احترام به حقوق مشتری مبادرت به راه اندازی پشتیبانی ۲۴ ساعته درتمامی ساعات شبانه روز حتی روزهای جمعه و تعطیلات رسمی كرده كه كارشناسان آموزش دیده و حرفه ای پشتیبانی آنلاین امید پرواز در این بخش پاسخگوی مشتریان محترم هستند.
وی با اشاره به اینكه اپلیكیشن اندروید و ios امیدپرواز هم اكنون بعنوان كامل ترین اپلیكیشن رزرو بلیط های داخلی و خارجی كشور است، اضافه كرد: اپلیكیشن امید پرواز با قابلیت رزرو بلیط سیستمی و چارتر داخلی ۱۳ ایرلاین فعال كشور، امكان رزرو بلیط های خارجی بیش از ۹۰۰ ایرلاین به سراسر نقاط جهان، قابلیت استفاده از فیلتر پیشرفته، امكان رزرو موقت بلیط و هم قابلیت استرداد آنلاین بلیط و برگشت آنی وجه به حساب بانكی مشتری، یكی از اپلیكیشن های كاربردی و پرطرفدار در زمینه خرید آنلاین بلیط هواپیما است.
وی اضافه كرد: مسافرین با این اپلیكیشن می توانند كمترین نرخ بلیط هواپیما را در هر مكان و زمانی به صورت آنلاین و بروز شده، تمامی پروازهای سیستمی و چارتری داخلی و خارجی را در اختیار داشته باشند و مبادرت به خریدی «آسان، مطمئن و ارزان» كنند.
وی افزود: با این اپلیكیشن می توان به راحتی پرواز های سیستمی و چارتر را بر مبنای مرتب سازی تاریخ و قیمت جستجو و با استفاده از امكان پرداخت آنلاین و اعتباری بلیط لحظه آخری را تهیه و اطلاعات آن را بلافاصله با استفاده از ایمیل و تلفن همراه دریافت كرد. ضمنا امید پرواز صحت اطلاعات و تعهدات كلیه پروازهای داخلی و خارجی موجود روی وب سایت و اپلیكیشن را تضمین كرده تا كاربر محترم با اطمینان از خرید خود بتواند سفر آرام و بیادماندنی را تجربه كند، همینطور با استفاده از وب سایت امید پرواز می توان از تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی اطلاع پیدا كرد.
به گفته وی امیدپرواز با نوآوری و خلاقیت در عرضه خدمات مسافرتی و گردشگری همچون تهیه بلیط پروازهای سیستمی و چارتری داخلی و خارجی، برگزاری تورهای داخلی، خارجی و ورودی، صدور گواهینامه بین المللی و پلاك ترانزیت خودرو، چارتر نمودن پروازهای داخلی و خارجی، عرضه خدمات گردشگری به ادارات، نهادها و شركت های دولتی و خصوصی و خدمات متنوع دیگر در حوزه صنعت گردشگری و هواپیمایی، توانسته چندین سال پی در پی بعنوان آژانس نمونه مورد تشویق مسئولان گردشگری كشور و مدیران شركت های هواپیمایی داخلی و خارجی قرار گیرد و پر فروش ترین آژانس هواپیمایی خوزستان است.
امید پرواز نمایندگی فروش شركت های هواپیمایی تركیش ایرلاینز، امارات، قطر ایرویز، فلای دبی، ایر عربیا، و سایر ایرلاین های خارجی و نمایندگی فروش ایران ایر، ماهان، آسمان، كاسپین، كیش ایر، قشم ایر، زاگرس، معراج، سپهران، ایران ایر تور، آتا، تابان، كارون و سایر ایرلاین های داخلی را دارا است.
مدیر عامل شركت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امید پرواز با سفارش به مسافرین محترم اظهار داشت: اگر قصد مسافرت دارید حتما با رجوع به وب سایت ما به نشانی ‏ www.omidparvaz.com و یا دریافت اپلیكیشن اندروید و ios امید پرواز با استفاده از كافه بازار، سیب اپ و یا وب سایت ما، به آسانی از خدمات آن همچون تهیه بلیط های داخلی و خارجی به سراسر نقاط ایران و جهان با نرخ های جذاب و ارزان بهرمند شوید.

1397/06/15
13:24:02
4513
5.0 از 5
تگهای خبر: خدمات , خودرو , صنعت , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو