مسترکار - دنیای خودرو

ذوالقدر: انتصابات خارج از شایسته سالاری سوهانی بر روح مردم شده است

ذوالقدر: انتصابات خارج از شایسته سالاری سوهانی بر روح مردم شده است مستر كار: نایب رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر تیم اقتصادی دولت توسط مجلس اظهار داشت: آن تیم را تغییر دادیم تا با اتخاذ سیاست های اقتصادی درست مرهمی بر دردها باشد، اما با انتصاباتی خارج از شایسته سالاری و نه تنها دردی درمان نشد كه سوهانی بر روح مردم شد.


به گزارش مستر كار به نقل از ایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر نایب رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مردم صبور انقلاب اسلامی امروز بیشتر از هر زمان دیگری تحت فشار هستند و علیرغم اقدامات خوبی كه با تدابیر مقام معظم رهبری و هماهنگی و پیگیری سران سه قوه صورت پذیرفته است، مردم و خصوصا اقشار كم درآمد شدیدا در تنگنای گذران امور زندگی هستند. درآمدها افزایش نیافته، بیكاری رواج یافته و هزینه های زندگی چندین برابر شده است.

نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر افزود: چه طور امكان دارد كه امروزه با این درآمدهای كم یك میلیونی و دو میلیونی خانواده ای بتواند گوشت كیلویی ۷۰ هزار تومان یا مرغ كیلویی ۱۲ – ۱۳ تومان بخرند و هزینه مدرسه، دانشگاه و سایر هزینه های بهداشتی و درمانی سرسام آور را باز بپردازند؟

وی با اشاره به تغییر تیم اقتصادی دولت توسط مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: آن تیم را تغییر دادیم تا با اتخاذ سیاست های اقتصادی درست مرهمی بر این دردها باشد، اما با انتصاباتی خارج از شایسته سالاری و بدون توجه به ظرفیت جوانان متخصص نه تنها دردی درمان نشد كه سوهانی بر روح مردم شد و تیر خلاصی بر امید و اعتماد خیلی از جوانان تحصیلكرده كه هنوز امید دارند كه حاكمیت برای اشتغال آنها تمهیداتی بیندیشد.

ذوالقدر اضافه كرد: در بخش بین المللی و روابط خارجی همان گونه كه در برجام تصمیمی زیر نظر رهبر معظم انقلاب از طرف مجموعه اركان نظام گرفته شده، جمهوری اسلامی ایران به همه دنیا نشان داد كه در سیاست خارجی خود برپایه اصل عزت، حكمت و مصلحت برای تامین منافع ملی اهل منطق، گفت وگو و تعامل می باشد. بااینكه این سیاست معقول از طرف نتانیاهو و ترامپ و برخی رفتارهای ناثواب در داخل مورد هجمه قرار گرفت و این دو همانند دو لبه یك قیچی هر یك به یك منظور خاص خود برای نقض و قطع برجام به حركت درآمده ولی آنچه حاصل شد تهدید منافع ملی ایران و ایرانی ها است.

نایب رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشكلات تهران مردم پایتخت را مصداق بارز «پزعالی، جیب خالی» دانست و اظهار داشت: مردم به جای بهره مندی از عناصر توسعه یافتگی كلانشهرها در مشكلات متعددی از حیث آلودگی هوا، وضعیت ترافیك، حاشیه نشینی لجام گسیختگی، فقر، اعتیاد، طلاق، تورم در زمینه مسكن و سایر نابسامانی های اجتماعی در رنج هستند. بنیاد مستضعفان باید سوژه فقر و محرومیت كه در تهران و به صورت خاص در شهرستان ها و روستاهای حاشیه ای آن مثل اسلامشهر و شهرری وجود دارند را دریابند.

رییس فراكسیون زنان مجلس شورای اسلامی درانتها اظهار داشت: ما در بودجه سال ۱۳۹۷، ۲۰ میلیارد تومان برای توانمندسازی زنان تخصیص دادیم كه متاسفانه محقق نشد. انتظار داریم كه ضمن نمایش ی لایحه منع خشونت مقابل زنان، حقوق تضعیف شده زنان بعنوان نیمی از جمعیت را در مقابل مخاطرات قرار ندهند و سریع تر به مجلس آمده و در سال ۱۳۹۸ توانمندسازی زنان و حمایت های اجتماعی از آنان به صورت جدی دیده شود.




1397/09/27
16:41:45
5093
5.0 از 5
تگهای خبر: ترافیك , متخصص , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو