مسترکار - دنیای خودرو

استاندارد بین المللی دوغ به نام ایران به ثبت رسید

استاندارد بین المللی دوغ به نام ایران به ثبت رسید به گزارش مستر كار مدیركل دفتر مطالعات تطبیقی و مشاركت در تدوین استانداردهای بین المللی سازمان ملی استاندارد ایران، اعلام نمود: با تلاش متخصصان ایرانی، استاندارد منطقه ای دوغ در سازمان بین المللی كدكس مواد غذایی تصویب و به چاپ رسید.


به گزارش مستر كار به نقل از ایسنا، به نقل از سازمان ملی استاندارد ایران، فرحناز قلاسی با بیان این كه تدوین این استاندارد نقش مهمی در تسهیل تجارت منطقه ای و بین المللی فرآورده و همینطور شناخت این نوشیدنی ایرانی به جهانیان خواهد داشت، اظهار داشت: با تصویب این استاندارد به نام جمهوری اسلامی ایران، یكی از شرایط مهم و لازم برای فعالیت های تجاری در زمینه صادرات این فرآورده غذایی به كشورهای دیگر فراهم گردید.
این استاندارد بعد از یك بازه زمانی طولانی با عنوان استاندارد منطقه ای با شماره CODEX STAN 332R-2018 در لیست استانداردهای بین المللی كدكس قرار گرفت.
به گزارش مستر كار به نقل از ایسنا، كدكس یكی از استانداردهای اصلی صنایع غذایی در جهان است كه وظیفه آن جمع آوری و تطبیق بین المللی استانداردهای مواد غذایی و عرضه آن به شكل واحد است.



1397/12/19
22:55:48
4648
5.0 از 5
تگهای خبر: صادرات , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو