مسترکار - دنیای خودرو
مقام مسئول در سازمان هواپیمایی:

اعتبار بلیت هواپیما را هنگام خرید بررسی كنید، برخورد با گرانفروشی

اعتبار بلیت هواپیما را هنگام خرید بررسی كنید، برخورد با گرانفروشی مستر كار: سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری به مردم سفارش كرد كه بلیت خودرا از مبادی رسمی خریداری كنند و با استفاده از پایگاه اعتبارسنجی، از اصالت و اعتبار آن مطمئن شوند.



به گزارش مستر كار به نقل از صداوسیما، رضا جعفرزاده گفت: بلیت های صادره در مراكز معتبر دارای كد اعتبارسنجی است و مسافران می توانند با بازگشت به پایگاه های اینترنتی خطوط هوایی یا انجمن صنفی شركت های هواپیمایی و ورود كد اعتبارسنجی، از اصالت بلیت خریداری شده اطمینان یابند.
وی همین طور از صدور بیشتر از ۲۱ هزار مجوز پرواز در روزهای نوروز آگاهی داد و اظهار داشت: این مجوزها برای ایام تعطیلات نوروزی یعنی از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین سال آینده صادر شده و بیشتر از هزار و ۵۰۰ پرواز به صورت فوق العاده در این ایام انجام می شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی كشوری اضافه كرد: ۸۶۵ پرواز فوق العاده خارجی و ۶۴۵ پرواز فوق العاده در روزهای نوروز، پروازهای داخلی هستند و به رغم محدودیت صندلی پروازهای در اختیار، برای پاسخگویی بیشتر به مسافران، با حداكثر ظرفیت ممكن خطوط پروازی مجوز صادر كرده ایم تا بلیت سیستمی، بیشتر در اختیار مسافران قرار گیرد.
وی از برگزاری جلسات گوناگون با انجمن های صنفی و شركت های هواپیمایی آگاهی داد و تصریح كرد: هیچ كس حق ندارد بلیت هواپیما را خارج از كلاس نرخی كه شركت ها پیشتر اعلام نموده اند به فروش برساند و مردم می توانند قبل از خرید بلیت، از نرخنامه مصوب انجمن شركت های هواپیمایی كه در سایت اینترنتی این انجمن قرار گرفته باخبر شوند.
جعفرزاده اشاره كرد: سازمان هواپیمایی كشوری در صورت مشاهده موارد گرانفروشی در چارچوب دریافت شكایت مردمی یا در بازرسی های ادواری، بدون اغماض، دسترسی پایگاه اینترنتی یا آژانس متخلف را به سامانه فروش بلیت قطع می كند؛ چراكه طبق مقررات ابلاغ گردیده، هیچ گونه افزایش قیمتی در روزهای نوروز نخواهیم داشت و ملاك عمل، نرخنامه مصوب آذر ۹۷ است.
وی اضافه كرد: در این نرخنامه، حداقل و حداكثر قیمت ها قرار داده شده است و فروش بالاتر از این نرخ ها تخلف است و با فروشنده برخورد می شود.

1397/12/20
15:06:55
4444
5.0 از 5
تگهای خبر: افزایش قیمت , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو