مسترکار - دنیای خودرو

تحول كسب و كار در سال جدید با خرید دستگاه چاپ كارت PVC

تحول كسب و كار در سال جدید با خرید دستگاه چاپ كارت PVC به گزارش مستر كار دستگاه چاپ كارت پی وی سی یا PVC چطور می تواند سبب تحول كسب و كار شما شود؟ در سالی كه گذشت، كسب و كارها با چالش های مختلفی روبرو شده و احتمالاً مجموعه شما هم از این قائده مستثنی نیست.



به گزارش مستر كار به نقل از مهر، اغلب چالش هایی پیش روی كسب و كارها مربوط به كاهش بازدهی و صرف زمان و هزینه های زائد است؛ اما امروزه كشورهای پیشرفته با پیاده سازی سیستم های جدید و راهكارهای عملی مثل استفاده از پرینتر كارت، این مشكل را حل كرده اند پس چرا ما هنوز كسب و كارمان را با روش های سنتی مدیریت می كنیم؟ در این مطلب می خواهیم ببینیم كه چطور خرید دستگاه چاپ كارت PVC سبب افزایش بازدهی و كاهش هزینه های اضافی كسب و كارها می شود.
دستگاه پرینتر چاپ كارت PVC جهت انجام عملیات پرینت روی كارت های پی وی سی مانند كارت عابر بانك و ATM و كارت شناسایی و دانشجویی.
یكی از كاربردهای این دستگاه صدور آنی كارت در بانك ها برای مشتریان است. علاوه بر این كارت شناسایی مانند كارت های خبرنگاری یا دانشجویی هم توسط همین تجهیزات قابل صدور می باشد.
پرینتر كارت: مهره اصلی سیستم های شناسایی و كنترل دسترسی
پرینتر كارت ابزاری مهم و كارآمد جهت استفاده در اماكن شلوغ و پر رفت و آمد است. شاید برایتان پیش آمده باشد كه هنگام بازدید از اماكن عمومی مثل موزه های خارج از كشور، به هنگام ورود برایتان كارتی صادر كنند تا مثل یك بج با خود حمل كنید.
این بج ها به مدیریت تك تك بازدیدكنندگان و تأمین امنیت مجموعه كمك شایانی می كنند. گاهی بج ها یا كارت های شناسایی از نوع RFID هستند و از این طریق در مناطق امنیتی خاص جهت ردیابی بازدیدكنندگان مورد استفاده قرار می گیرند. یك پرینتر كارت با كیفیت می تواند انواع كارت ساده یا هوشمند را با صرف كمترین زمان و در همان لحظه چاپ كند.
چاپ كارت شناسایی فوری كه اطلاعات پرسنل یا بازدیدكننده را نمایش دهد با استفاده از دستگاه چاپ كارت پی وی سی كار آسانی است و با صرف كمترین زمان و با بهترین كیفیت قابل انجام است.
پرینتر كارت های كارت شناسایی كاربرد دیگری هم دارند و آن چاپ كارت پرسنلی برای پرسنل مجموعه هاست. كارت شناسایی فروشنده های فروشگاه ها، یك مثال ساده و ملموس از كاربرد پرینتر كارت ها برای چاپ كارت پرسنلی است.
در كشورهای پیشرفته، فروشندگان یا افرادی كه پشت كانتر هستند حتماً كارت شناسایی خویش را با استفاده از لوازم جانبی مخصوص مثل جاكارتی، كارت هولدر یا گیره و آویز گردنی به خود متصل می كنند تا از این طریق اعتماد مشتریان را بیشتر جلب كنند. تحقیقی كه اخیراً در آمریكا انجام شده است نشان داده است ۹۶% افراد ترجیح می دهند با شخصی معامله كنند یا قرارداد ببندند كه نام او را را می دانند و ۷۰% افراد از فروشندگانی خرید می كنند كه خودشان را به واسطه نامشان معرفی كرده اند.
كارت شناسایی ای كه طراحی اختصاصی سازمان شما را دارد می تواند بخشی از یونیفرم پرسنل باشد و علاوه بر آن با نمایش هویت شخص، سبب ایجاد یك ارتباط شخصی و صمیمانه بین مشتری و فروشنده شوند. شركت چاپ و تلبلیغات داتكو، علاوه بر فروش انواع پرینتر كارت پی وی سی، به صورت تخصصی روی طراحی و چاپ انواع كارت كار می كند و می تواند گزینه ای قابل اطمینان جهت طراحی كارت اختصاصی مجموعه شما باشد.

دستگاه چاپ كارت PVC: پله ی ترقی باشگاه های ورزشی
دستگاه چاپ كارت PVC و باشگاه ورزشی شاید در نگاه اول به یكدیگر ربطی نداشته باشند. این روزها تعداد باشگاه ها هر روز بیشتر می شود و در عین حال افراد بیشتری مایلند از خدمات ورزشی آنها استفاده كنند؛ ازاین رو رقابت سختی بر سر جذب مشتری بین باشگاه ها وجود دارد. وجود یك نقطه قوت متمایز می تواند برگ برنده هر یك از این باشگاه های ورزشی باشد.
شما ترجیح می دهید در باشگاهی عضو باشید كه فقط نام شما را در یك فهرست كنار نام سایر اعضا نوشته است یا اینكه كارت عضویت باشگاهی را داشته باشید كه اطلاعات شما را روی كارتی در كنار لوگوی باشگاه با یك پرینتر كارت پیشرفته شخصی سازی كرده است؟ باشگاهی كه با داشتن یك دستگاه چاپ كارت پی وی سی با كیفیت، كارت عضویت اعضا را با طرح اختصاصی برند باشگاه چاپ می كند اساساً برگ برنده رقابت را در دست دارد!
دستگاه چاپ كارت بانكی
دستگاه چاپ كارت بانكی در واقع همان دستگاه چاپ كارت پی وی سی یا چاپگر كارت است كه آنرا با نام پرینتر كارت هم می شناسند. این نام از آن جایی به كارت پرینترها اطلاق می شود كه بانك ها دائماً در حال استفاده از دستگاه چاپ كارت PVC هستند.
صدور كارت بانكی ساده، آسان و كم هزینه است و تنها با استفاده از یك كارت پرینتر هوشمند می توان كارت های پی وی سی باكیفیت چاپ كرد. در واقع خیلی وقت است كه بانك ها از امكان چاپ فوری و باكیفیت كارت پی وی سی با استفاده از چاپگر كارت PVC بهره می برند. این توانایی دستگاه های كارت PVC می تواند در كسب و كارهای زیادی مورد استفاده قرار بگیرد.
فارگو: معتبرترین دستگاه چاپ كارت PVC در جهان
اگر برای خرید دستگاه چاپ كارت PVC تحقیق می كنید حتماً با اسامی برندهای مختلفی مواجه شدید؛ چند برند مطرح چاپگر كارت پی وی سی شامل اوولیس، زبرا، مجیكارد، هایتی و فارگو هستند.
در میان انواع برندها، برند فارگو با مدلهای متنوع و دستگاه های قدرتمند، بیشترین امتیاز را دارد. كارت پرینترهای این برند مطرح جهانی، پاسخگوی نیازهای انواع كسب و كارها هستند. چه كسب و كارهای كوچكی مثل باشگاه ها و رستوران ها و چه صنایع و سازمان های دولتی، به سادگی می توانند از امكانات پرینتر كارت های فارگو بهره ببرند.
تیم كارشناسان شركت داتكو با تخصص طراحی و چاپ كارت، نه تنها می توانند در امر طراحی كارت اختصاصی سازمان شما مشاورتان باشند بلكه این شركت نمایندگی فارگو و عرضه كننده رسمی محصولات این شركت هم هست.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1397/12/22
18:51:42
4729
5.0 از 5
تگهای خبر: امنیت , خدمات , دستگاه , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو