مسترکار - دنیای خودرو

قیمت سكه، طلا و ارز در روز دوشنبه

قیمت سكه، طلا و ارز در روز دوشنبه مستر كار: امروز قیمت سكه و طلا با كاهش قیمت مواجه بود؛ قیمت ارز هم كاهشی بود؛ به طوریكه قیمت دلار و یورو با كاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته همراه بودند.


به گزارش مستر كار به نقل از ایسنا، قیمت سكه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) به چهار میلیون و ۱۸ هزار تومان كه نسبت به روز گذشته ۳۷ هزار تومان كاهش داشته است، همینطور هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۰۷ هزار و ۴۵۰ تومان قیمت دارد.
امروز سكه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد می شود كه نسبت به روز گذشته ۴۰ هزار تومان كاهش داشته است.
قیمت نیم سكه دو میلیون و ۴۰ هزار تومان بود كه ۴۰ هزار تومان كاهش قیمت را تجربه كرده و ربع سكه یك میلیون و ۲۴۰ هزار تومان با كاهش ۲۰ هزار تومانی روبرو شده است، اما سكه گرمی هم با ۵۰ هزار تومان كاهش نسبت به روز گذشته ۸۴۰ هزار تومان داد و ستد شد. همینطور در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۵۱۹ دلار رسیده است.
قیمت ارز در راه سقوط
به گزارش مستر كار به نقل از ایسنا، تحریم های جدید آمریكا نه تنها بر بازار ارز ایران تاثیر هیجانی و منفی نگذاشته، بلكه قیمت ها در دو روز گذشته كاهش هم یافته است كه بر همین مبنا بانك ها امروز (یكم مهرماه) هر دلار آمریكا را ۱۱ هزار و ۲۳۵ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۴۲ تومان می خرند.
قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانك ها هم ۱۴ هزار و ۳ تومان است.
قیمت ارز مسافرتی در بانك ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به صورتی كه قیمت فروش ارز مسافرتی در بانك ها ۱۲ هزار و ۶۱۲ تومان اعلام شده كه با احتساب كارمزد به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می رسد.
اما صرافی های مجاز بانك مركزی هم قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت فروش آنرا ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام نموده اند كه نسبت به روز گذشته با كاهش ۵۰ تومانی همراه بوده است. این صرافی ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان می خرند و ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان می فروشند.



1398/07/01
22:10:42
4296
5.0 از 5
تگهای خبر: مجاز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو