مسترکار - دنیای خودرو

درخواست كمك از ترامپ برای مقابله با تعطیلی نیروگاه های زغال سوز

درخواست كمك از ترامپ برای مقابله با تعطیلی نیروگاه های زغال سوز مستر كار: شش ایالت زغال سنگی آمریكا دولت ترامپ را برای توقف تحقیقات دو ساله درباره بازنشستگی نیروگاه های زغال سنگ و هسته ای تحت فشار قرار داده اند.



به گزارش مستر كار به نقل از ایسنا، كمیسرهای نیروگاهی ایالتهای آلاباما، كنتاكی، مونتانا، تنسی، ویرجینیای غربی و وایومینگ در نامه ای به "كمیسیون رگولاتوری انرژی فدرال" كه بر بازارهای نیروی آمریكا نظارت می كند آگهی دادند كه تعطیلی نیروگاه ها شتاب پیدا كرده و توجه زیادی را به انعطاف شبكه و امنیت سوخت معطوف كرده است.

این درخواست حدودا دو سال بعد از این مطرح شده كه این كمیسیون درخواست دولت ترامپ برای كمك مالی به نیروگاه های زغال سوز را رد كرد و این پیشنهاد را غیرقانونی خواند. اما این كمیسیون با گشایش تحقیقات درباره این كه آیا تغییرات رگولاتوری ضروری می باشد، زمینه را برای اقدامات آتی بیشتر فراهم نمود. از آن زمان این كمیسیون بیشتر از ۲۰۰ پیشنهاد دریافت كرده و بیشتر از ده ها نیروگاه زغال سوز از چرخه فعالیت خارج شده اند.

اكنون ایالتهایی كه از افت استفاده از زغال سنگ بیشترین لطمه را دیده اند از كمیسیون انرژی درخواست كرده اند بازنگری خود از شبكه برق را نهایی كرده و وضع مقرراتی را بررسی كند كه می تواند تعطیلی تولید نیرو با استفاده از سوختهای فسیلی را محدود كند.

نیل چاترجی، رئیس این كمیسیون كه از كنتاكی است و همواره حامتی صنعت زغال سنگ بوده است، امكان دارد به این درخواستها نظر مساعد نشان دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، "ائتلاف برق زغال سنگ پاك آمریكا" كه نماینده تولیدكنندگان زغال سنگ است، اعلام نموده كه زمان آن فرارسیده تا این كمیسیون اقدامات لازم را برای رسیدگی به نگرانیها پیرامون انعطاف شبكه در نتیجه ادامه بازنشستگی نیروگاه های زغال سوز در سراسر آمریكا انجام دهد.




1398/07/09
14:49:10
4900
5.0 از 5
تگهای خبر: امنیت , تولید , سوخت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو