مسترکار - دنیای خودرو

حسینی كیا: قیمت خودرو باز هم كاسته می شود

حسینی كیا: قیمت خودرو باز هم كاسته می شود مستر كار: یك عضو هیئت رئیسه كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه روند كاهشی قیمت خودرو باز هم ادامه خواهد داشت، اظهار داشت كه هم اكنون بازار خرید و فروش كاذب خودرو اشباع شده است.


سید جواد حسینی كیا در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: به نظر من هم اكنون بازار خرید و فروش كاذب خودرو اشباع شده است. یكسری دلال وارد بازار خودرو شده بودند و این بازار را به هم ریخته و سود خودشان را هم بردند اما الان بازار دارد به ثبات می رسد و كسانی كه می خواهند كار تجاری انجام دهند هم متوجه شده اند كه دیگر بازار خودرو این ظرفیت را ندارد.
وی ادامه داد: قسمتی از تولید داخلی ما هم اكنون به شرایط مناسبی رسیده و از طرف دیگر با پیش فروش هایی كه انجام می شود مشكل نقدینگی خودروسازان نیز در حال حل است؛ پس ثبات نسبی حاكم شده است، همین طور بازار دلالی بخشی مدیریت شده و این عوامل منجر به این شد كه خودرو ثباتی پیدا كرده است.
نماینده مردم سنقر در مجلس با پیش بینی تداوم روند كاهشی قیمت خودرو، تصریح كرد: البته شاید قیمت ها به سال قبل برنگردد ولی من معتقدم از این هم پایین تر می آید.
حسینی كیا افزود: طبیعتا دلال ها پس از خروج از بازار خودرو بجای دیگری می روند تا بازار دیگری را به هم بزنند؛ وقتی ما نتوانیم نقدینگی را مدیریت نماییم همین است و آنها وارد بازارهایی مثل سكه، طلا و مسكن می شوند. البته تلاش هایی در جریان است تا به ثباتی در این بازارها برسیم، بعنوان مثال وقتی ارز مدیریت شد دیگر عملاً برای آنها ماندن در این بازار هم سودآوری نخواهد داشت.



1398/07/19
23:16:04
4811
5.0 از 5
تگهای خبر: بازار خودرو , تولید , خودرو , خودروسازان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو