مسترکار - دنیای خودرو
دو سال گذشت...

1700 مشتری سایپادیزل منتظر دریافت خودرو

1700 مشتری سایپادیزل منتظر دریافت خودرو مستر كار: مشتریان شركت سایپادیزل از تاخیر این شركت در تحویل خودرو های خود از سال 13۹6 گلایه دارند. بگفته یكی از آنان، ۱۷۰۰ تن از مشتریان این شركت از تحویل گرفتن خودرو های سنگین خود از سال 13۹6 بازمانده اند.


چندی قبل یكی از مشتریان سایپا دیزل در تماس با ایسنا، اظهار نمود كه حدود ۱۷۰۰ نفر طی قراردادی با موعد تحویل سال ۱۳۹۶ با شركت سایپا دیزل، در تحویل گرفتن خودرو های خود با مشكل مواجه گشته اند.
وی اشاره كرد: هم اكنون این افراد با توجه به این كه مدت زیادی از سال ۱۳۹۸ نیز باقی نمانده است، هنوز موفق به دریافت خودرو های خود نشده اند.
این مشتری اشاره كرد كه تابحال چندین بار به قوه قضاییه نیز شكایت كرده ایم اما جوابی دریافت نكرده ایم و حتی نمی دانیم پرونده ها در چه مرحله ای هستند.
هفته گذشته برخی از این افراد در مقابل مجتمع قضایی شهید مفتح نیز تجمع كردند تا پیگیر خواسته خود شوند.
تا لحظه انتشار این گزارش، شركت سایپا دیزل اظهارنظری در این رابطه نكرده است. اما اطلاعات دریافتی حاكی از آنست كه افزایش نرخ ارز و در نتیجه بالا رفتن قیمت تمام شده این خودرو دلیل این تاخیر است. البته این شركت نیز در حال رایزنی با دستگاه های مرتبط برای حل این مشكل است ولی بنظر می رسد كه مقداری زمان بر خواهد بود.




منبع:

1398/11/24
19:33:16
4477
5.0 از 5
تگهای خبر: خودرو , دستگاه , سایپا , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو