مسترکار - دنیای خودرو
تا پایان خردادماه؛

شناسایی بیشتر از 27 هزار تخلف از راه سامانه 124

شناسایی بیشتر از 27 هزار تخلف از راه سامانه 124 مدیركل امور حقوقی و تعزیرات سازمان پشتیبانی از تولیدكنندگان و مصرف كنندگان از شناسایی ۲۷ هزار و ۲۳۸ مورد تخلفات صنفی و غیرصنفی از آغاز سال جاری تا آخر خردادماه از راه سامانه تلفنی ۱۲۴ اطلاع داد.


به گزارش روز سه شنبه سازمان پشتیبانی از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، «سیدمجتبی سجادی» به عرضه آخرین آمار شکایات دریافتی توسط سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها در سه ماهه انخست سال جاری پرداخت و اضافه کرد: در این زمان بیشتر از ۴۶ هزار شکایت مردمی مربوط به تخلفات صنفی و غیرصنفی از راه سامانه تلفنی ۱۲۴ ستادهای خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها در بخش کالا و خدمات دریافت و بررسی گردید که ۳۰ هزار و ۶۰۵ فقره تلفنی، هفت هزار و ۳۱۹ فقره حضوری و هشت هزار و ۶۰۲ مورد کتبی بوده است.
وی بیان داشت: از مجموع شکایات رسیدگی شده، تعداد ۱۹ هزار و ۲۸۸ مورد غیرمتخلف و ۲۷ هزار و ۲۳۸ مورد متخلف شناخته شده که پرونده های متخلفان در دست بررسی و رسیدگی است.
سجادی با تاکید بر این که پیگیری مطالبات و شکایات مردم به علت حضور سودجویان در بازار در جایگاه ویژه ای قرار دارد، تصریح کرد: در این بازه زمانی استان تهران با تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۹ فقره، استان خراسان رضوی با چهار هزار و ۷۹۶ فقره و آذربایجان شرقی با دو هزار و ۶۳۶ فقره بیشترین شکایت اعلام شده به سامانه ۱۲۴ را به خود اختصاص دادند.
وی اظهار داشت: آمارها حاکی می باشد پایین ترین میزان شکایات دریافتی مربوط به استان های خوزستان با ۳۳۵ فقره، سمنان با ۳۲۵ فقره و کرمان جنوب با ۱۷۱ فقره متعلق می باشد.
این مسوول در ادامه به آمار شکایت های دریافتی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها توسط سامانه اطلاع رسانی قیمت انواع کالا و خدمات هم اشاره نمود و اظهار داشت: تا آخر خردادماه تعداد چهار هزار و ۵۴۲ مورد گزارش و شکایت از راه این سامانه دریافت شده که تابحال به سه هزار و ۸۸۵ مورد آن رسیدگی شده است.



منبع:

1399/04/10
23:51:06
2154
5.0 از 5
تگهای خبر: تولید , خدمات , صنعت , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو