مسترکار - دنیای خودرو

برگزاری جشنواره گلاب گیلده در شفت

برگزاری جشنواره گلاب گیلده در شفت مستر كار: فرماندار شفت با اشاره به این كه جشنواره گلاب گیلده پنج شنبه 20 اردیبهشت ماه در این روستا برگزار می شود، اضافه كرد: تولید و برندسازی گلاب و پرورش گل محمدی می تواند فرصتی برای اشتغال جوانان مستعد این منطقه باشد.


به گزارش مستر كار به نقل از ایسنا، «محمدرضا محسنی» امروز در نشست ستاد برگزاری جشنواره گل محمدی و گلاب گیری با اشاره به این كه جشنواره گلاب گیلده پنجشنبه 20 اردیبشهت ماه در این روستا برگزار می شود، اظهار نمود: شهرستان شفت ظرفیت های بسیاری خوبی در كشاورزی و صنایع دستی دارد و جشنواره ها می توانند بسترهای رونق اقتصادی را فراهم نمایند.
وی با بیان این كه در سال قبل «گیلده» بعنوان روستای پایلوت برای اجرای طرح روستای بدون بیكار در شهرستان شفت معرفی گردید، اضافه كرد: تولید و برندسازی گلاب و پرورش گل محمدی می تواند فرصتی برای اشتغال جوانان مستعد این منطقه باشد.
نماینده عالی دولت با اشاره به این كه گلاب گیری در كنار تولید برنج و نوغانداری می تواند فرصتی ویژه برای معرفی گیلده را فراهم آورد، اظهار داشت: شهرستان ما برای پیشرفت و توسعه نیازمند همدلی و هم افزایی است.
وی با بیان این كه دولت از ساكنان این منطقه و جوانان فعال در این زمینه حمایت می كند، تصریح كرد: برگزاری كلاس های آموزشی و ترویجی و اعطای تسهیلات كم بهره از این اقدامات است.



1397/02/18
15:06:08
4191
5.0 از 5
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو