با اعلام رضایتمندی ۹۸.۵ درصدی صورت گرفت؛
قدردانی مدیرعامل بانك شهر از حسن نظر مخاطبان نمایشگاه كتاب تهران
مستر كار: مدیرعامل بانك شهر با اشاره به رضایتمندی ۹۸.۵ درصدی مخاطبان از عملكرد این بانك در نمایشگاه كتاب اظهار داشت: قدردان این حسن نظر بوده و تمام تلاش خویش را انجام می دهیم تا این رضایتمندی را ماندگار نماییم.
به گزارش مستر كار به نقل از مهر و به نقل از بانك شهر، حسین محمد پورزرندی در حاشیه بازدید از سی و یكمین دوره نمایشگاه بین المللی كتاب تهران با اشاره به اینكه امسال بانك شهر برای سومین سال، عاملیت نمایشگاه كتاب تهران را پذیرفت، اظهار داشت: طی این سالها با خلاقیت و نوآوری، خدمات متنوعی به اهالی كتاب و ناشران عرضه شد.
وی اضافه كرد: صدور بن كارت ها به روش های غیر از بن كارت فیزیكی همچون خدمات منحصر به فرد این بانك بود كه علاوه بر كاهش هزینه ها از تولید كارتهای پلاستیكی و اسیب به محیط زیست هم جلوگیری كرد به صورتی كه ۳۷ درصد از بن كارت های تخصیص یافته به متقاضیان به روش های غیر از فیزیكی بوده است.
مدیرعامل بانك شهر با اشاره به رضایت ۹۸.۵ درصدی مخاطبان در نظر سنجی این دوره از نمایشگاه اظهار نمود: قدردان همه مخاطبان این نمایشگاه هستیم و تمامی تلاش خویش را انجام می دهیم تا با بهترین خدمات، این رضایتمندی را ماندگار نماییم.
وی با اشاره به اینكه ۳۷ درصد از بن كارت های صادرشده برای طلاب و دانشگاهیان به روش های الكترونیكی و غیر فیزیكی در اختیار متقاضیان قرار گرفته، اضافه كرد: بخشی از متقاضیان در زمان ثبت نام درخواست فعال شدن یارانه خویش را باNFC داشتند كه با تجهیز دستگاههای پرداخت، بدون هیچ مشكلی قادر به مصرف بن ها بودند.
پورزرندی با اشاره به تراكنش های صورت گرفته در سی و یكمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران با استفاده از بن كارت های الكترونیكی اظهار داشت: امسال برای اولین مرتبه در كشور اعتبار بن كارت ها روی كارت ملی هوشمند فعال شد كه ما برای برنامه ریزی این نوع خدمت، قدردان سازمان ثبت احوال كشور هستیم زیرا این سازمان به سرعت طی ده روز بعد از انعقاد تفاهم نامه، همكاری ها را آغاز كرد تا زیرساخت های بانك شهر وثبت احوال به یكدیگر متصل شود.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب