مسترکار - دنیای خودرو
مدیركل تعزیرات حكومتی استان:

خوزستان مبدا ورود كالای قاچاق به كشور نیست

خوزستان مبدا ورود كالای قاچاق به كشور نیست مستر كار: مدیركل تعزیرات حكومتی خوزستان اظهار داشت: استان خوزستان علی رغم آنكه یك استان مرزی است اما محل گذر است و مبدا ورودی كالای قاچاق به درون كشور نیست.



رضا سعیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بحث قاچاق كالا اظهار نمود: استان خوزستان علی رغم آنكه یك استان مرزی است اما محل گذر است و مبدا ورودی كالای قاچاق به درون كشور نیست.

وی اضافه كرد: مسئولان در استان خوزستان باید تلاش كنند تا استان خوزستانی كه اكنون محل گذر كالاهای قاچاق است، به محلی برای ورود كالای قاچاق تبدیل نشود.

مدیركل تعزیرات حكومتی خوزستان خاطرنشان كرد: امیدواریم با برخوردهایی كه هم اكنون با متخلفان در استان خوزستان صورت می گیرد، شرایط به شكلی شود تا شاهد آن نباشیم كه خوزستان به مبدا ورود كالای قاچاق تبدیل نشود و بتوانیم مانع گسترش این معضل شویم.

سعیدی عنوان كرد: آنچه را كه ما بررسی می نماییم و شواهد نشان داده است آن است كه خوزستان مبدا ورود كالای قاچاق به درون كشور نیست اما شاید مسایلی وجود داشته باشد كه ما از آن بی خبر هستیم.

وی ادامه داد: گاها محموله هایی را به ظن قاچاق متوقف می نماییم و بعد از بررسی مدارك و مستندات نسبت به اینكه آن كالا قاچاق است یا خیر اقدامات لازم را انجام می دهیم.




1397/03/06
13:53:32
4564
5.0 از 5
تگهای خبر: كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو