مسترکار - دنیای خودرو
در همایش روز ملی اصناف مطرح شد

با اختلال گران بازار برخورد می شود، باید از مسیر قانونی وارد شد

با اختلال گران بازار برخورد می شود، باید از مسیر قانونی وارد شد مستر كار: رئیس اتاق اصناف كشور اظهار داشت: ۷۰ درصد خوشه های صنعتی فعال كشور مربوط به اصناف و بازاریان است.


به گزارش مستر كار به نقل از ایسنا، علی فاضلی در همایش روز ملی اصناف در بجنورد اظهار نمود: بازاریان و بنگاه های كوچك نیروهای پیشران در اقتصاد مقاومتی هستند و الان هم می توانید بعنوان سربازان خط مقدم مقابله با دشمن، به راحتی نقشه های بدخواهان را نقش بر آب كنید.
وی بیان كرد: ۳۸۰ خوشه اقتصادی در كشور فعال است كه ۷۰ درصد این خوشه ها به حوزه اصناف و بازاریان متعلق می باشد و بیش از ۶.۵ میلیون شغل به همت این افراد بوجود آمده است.
فاضلی تولید شغل با كمترین هزینه، تولید توازن منطقه ای و ارتباط مستقیم با مصرف كننده را از مهم ترین عوامل موثر در جایگاه با اهمیت اصناف ذكر كرد.
استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به اینكه با اخلالگران بازار برخورد می شود، اضافه كرد: اعتراض های مختلف حق مردم و توجه به آن ها وظیفه مسئولان است، بنابراین دشمن نباید از چنین اعتراضاتی سوء استفاده نماید. ازاین رو تمام موارد خارج از قیمت های اعلام شده مورد پیگیری و برخورد قرار می گیرد.
وی با تاكید بر این نكته كه باید از مسیر قانونی برای حل مشكلات اقدام نمود، اضافه كرد: ما برای حفظ حیثیت، موازین و شرف خود سختی ها را تحمل می نماییم زیرا این انقلاب ریشه دار شده و اگر در بعضی شرایط بی توجهی ها یا غفلت هایی رخ می دهد، می توان با عرضه طرح هایی برای حل مشكلات اقدام نمود.
صالحی خاطرنشان كرد: باید با همراهی و همدلی امور خویش را پیش ببریم و مخالفت ها، نقدها و موافقت ها باعث حركت در جامعه می گردد و من به تمام این افراد احترام می گذارم و تابحال هم جوابی در برابر نقدهایشان یا اختلافات نداده ام زیرا تنها هدف ما توسعه استان در سایه هم افزایی بیشتر است.
استاندار در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به این كه خراسان شمالی سال قبل به لحاظ نرخ بیكاری پایین در رده چهارم استان های كشور قرار گرفت، اظهار داشت: نرخ بیكاری در این استان ۹.۷ درصد گزارش شده و در مشاركت اقتصادی هم رتبه اول را به دست آوردیم.
صالحی با بیان این كه از اصناف انتظار می رود در اجرای طرح كارورزی كمك كار باشند، اضافه كرد: سهم استان در این طرح، ۲۵۶۵ نفر است كه در سه ماهه امسال به كارگیری تنها ۶۵ نفر محقق شده است.
استاندار خراسان شمالی اضافه كرد: در طرح مشاغل خانگی هم تابحال برای ۱۳۸۰ نفر اشتغالزایی شده است.
صالحی تصریح كرد: تابحال در حوزه ها و بخش های مختلف عملكرد خوبی داشته ایم اما بازهم نیازمند همكاری و همراهی دستگاه های نظارتی با مردم هستیم و این در حالیست كه دشمنان این نظام به دنبال حذف دولت دكتر روحانی نیستند بلكه از همان ابتدا به دنبال حذف ایران بوده اند.



1397/04/08
20:12:09
4658
5.0 از 5
تگهای خبر: تولید , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو