مسترکار - دنیای خودرو

لزوم یادگیری سئو و دیجیتال ماركتینگ جهت كسب و كار اینترنتی

لزوم یادگیری سئو و دیجیتال ماركتینگ جهت كسب و كار اینترنتی مستر كار: بدون تردید چاره مشكلات اقتصادی در عصر حاضر، استفاده از ظرفیت تجارت الكترونیك است؛ چراكه دیگر نیازی نیست میلیون ها تومان جهت راه اندازی یك كسب و كار سنتی هزینه نماییم.



به گزارش مستر كار به نقل از مهر، بدون تردید چاره مشكلات اقتصادی در عصر حاضر، استفاده از ظرفیت تجارت الكترونیك است؛ چراكه دیگر نیازی نیست میلیون ها تومان جهت راه اندازی یك كسب و كار سنتی هزینه نماییم، بی آنكه بدانیم آیا به سود و درآمد خواهیم رسید یا خیر. حتی زمانی كه به درآمد رسیدیم، باید مدت ها پس انداز نماییم تا بتوانیم با این درآمد زندگی نسبتا متوسطی را داشته باشیم.
در ادامه می خواهیم بیشتر شما را با شگفتی های كسب و كار آنلاین آشنا نماییم.
دلایلی قانع كننده جهت راه اندازی كسب و كار اینترنتی
كسب و كار آنلاین، كاملا اتوماتیك است: شاید بتوان گفت، بهترین خصوصیت كسب و كار اینترنتی خودكار بودن آن است. بدون آنكه نیازی باشد با مشتریان برای تخفیف دادن یا ندادن چانه بزنید، بصورت خودكار، بدون آنكه یك كلمه بایكدیگر صحبت كنید، پول به حسابتان واریز خواهد شد. در كسب و كار اینترنتی، كلیه فرایند ها بصورت خودكار انجام می شود، تنها كاری كه باید انجام دهید، این است كه محصولی برای عرضه داشته باشید.
عدم وجود محدودیت زمان: در كسب و كار های سنتی، لازم است كه صاحب كسب و كار حتما در فروشگاه خود حاضر باشد تا بتوند پاسخگوی مشتریانش باشد و فقط زمان حضور است كه درآمد دارد. اما در كسب و كار اینترنتی هیچ محدودیتی در این رابطه وجود ندارد. حتی نصفِ شب و هنگامی كه خواب هستید، بصورت اتوماتیك، سایتتان فروش خواهد داشت. بامداد كه از خواب بیدار می شوید و تراكنش های موفق را مشاهده می كنید، بدون شك خوشحال خواهید شد و صبحِ با نشاطی را خواهید داشت.
عدم وجود محدودیت مكان: نه نیازی است كه در محلِ خاصی مثل كارمندان و یا صاحبانِ كسب و كار سنتی حاضر باشید و نه فقط محدوده فروشتان یك شهر و یا محله خواهد بود، بلكه می توانید در یك شهر یا محله كوچك، با تمام دنیا تجارتی پر رونق داشته باشید. هر زمان كه دوست دارید، می توانید به سفر بروید. نیازی به كسب اجازه و مرخصی از كسی ندارید. حتی در سفر هم می توانید كار كنید و درآمد داشته باشید، هیچگونه محدودیتی در زمان و مكان وجود ندارد. اینترنت به كلی قوانین را تغییر داده و آنها را به قوانینی شگفت انگیز تبدیل نموده است.
كسب و كار اینترنتی زود بازده است: اگر فردی كم حوصله هستید و دوست دارید زود به زود نتایج تلاش خویش را ببینید، كسب و كار اینترنتی را به شما پیشنهاد می نماییم. در این نوع كسب و كار بدلیل اینكه به سرعت می توانید با تمام مردم جهان ارتباط برقرار كنید و كسب و كار شما در مقابل دیدِ همگان قرار دارد، به سرعت می توانید شاهدِ نخستین درآمد خود باشید. البته كسب درآمد راهكارهایی هم دارد و به همان سادگی كه فكر می نماییم، نیست. در ادامه به شما خواهیم اظهار داشت كه چگونه می توانید به كمك تكنیك های دیجیتال ماركتینگ و سئو، بازدید كننده جذب كنید تا محصولات و خدمات خویش را به طیفی عظیم عرضه دهید.
درآمدی نامحدود: برخلاف كارمندی، كه میزانِ حقوق با حداكثر اضافه كاری، مبلغِ مشخصی است؛ در كسب و كار آنلاین هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد. درصورتی كه بدانید چگونه بازدید كننده جذب كنید و چگونه این بازدید كنندگان را به مشتری تبدیل كنید، می توانید ۱۰۰۰ تومان تا ۱ میلیارد و بیشتر، ماهیانه درآمد داشته باشید. مثال های واقعی از تحلیل و بررسی درآمد سایت های بزرگ، در سایت آموزشی میهن لرن آمده است، كه با مطالعه مقالات سایت MihanLearn.net می توانید كاملا با جزئیات درآمدِ سایت های اینترنتی آشنا شوید.
اكنون كه با مزایای و یا بهتر است بگوییم، با شگفتی های كسب و كار اینترنتی آشنا شدید؛ به معرفی روش هایی كه مقدمه ای برای كسب درآمد یك سایت اینترنتی و در ادامه سبب افزایش درآمد آن سایت خواهند شد، می پردازیم.

سئو چیست و چگونه سبب افزایش بازدید سایت می شود؟
سئو (SEO) یكی از كاربردی ترین روش های افزایش بازدید سایت است، به كمك سئو نه تنها بازدید سایت افزوده می شود، بلكه جامعه هدف در سایتتان شكل می گیرد. یعنی صرفا كاربرانی در سایت حضور خواهند داشت كه به محصولات و خدمات شما نیاز دارند و این بسیار مهم می باشد.
بعنوان مثال فرض كنید، كار شما عرضه خدمات طراحی وب و برنامه نویسی است، آیا حضورِ مشتریانی كه علاقه مندی شان به بازی های كامپیوتری است برای شما مفید خواهد بود؟ بطور قطع خیر؛ در نتیجه سئو این مزیت بسیار مهم و البته كلیدی را برای موفقیت كسب و كارتان خواهد داشت.
به زبان ساده، سئو یعنی جذب بازدیدكننده با استفاده از موتورهای جستجو بصورت هدفمند و مجانی.
برای اینكه درك عمیق تری نسبت به «سئو» كسب كنید، لازم است اهمیت آنرا برایتان روشن تر نماییم.
فرض كنید به تازگی سایتی را راه اندازی كرده اید، در شروعِ كار، برای جذب بازدیدكننده، دو راهكار به شرح زیر وجود دارد:
درج آگهی تبلیغاتی در سایت های دیگر: درصورتی كه بخواهید از این روش برای جذب بازدید استفاده كنید، باید بودجه تبلیغاتی زیادی را صرف كنید. دو عیب بزرگ این روش دارد، اولا هیچ تضمینی نیست بازدیدكنندگانِ هدفمند به سایت شما بیایند و دوما تا زمانی كه بودجه تبلیغاتی دارید، بازدیدكننده خواهید داشت، بعد از آن به یكباره با كاهش آمار بازدید و كاهش شدید فروش مواجه خواهید شد.
در نهایت، می توان نتیجه گرفت كه این روش صرفا برای افرادی كه قصد فروش فصلی دارند و یا سرمایه زیادی دارند، كاربردی است و نه برای فردی كه می خواهد بصورت دائمی كسب و كار اینترنتی خویش را راه اندازی كند.
استفاده از تكنیك های سئو: اما اگر یك متخصص سئو باشید، بصورت كاملا مجانی می توانید برای سایت خود با استفاده از موتورهای جستجو بازدید جذب كنید. علاوه بر مجانی بودن و هدفمند بودن، چنانچه دوستِ موتورهای جستجو شوید و بر اصول سئو و بازاریابی محتوا مسلط باشید، بصورت دائمی بازدیدكننده خواهید داشت.
در حقیقت به كمك آموزش سئو یاد می گیرید كه چگونه محتوای خوب تولید كنید و چگونه آنرا به صفحه اول نتایج جستجو برسانید. همینطور به شما پیشنهاد می نماییم، حتما سئوی سایتتان را خودتان انجام دهید، چراكه هیچ فردی دلسوزتر از خودتان نیست و در صورتِ واگذاری، برخی سئوكاران به اشتباه و یا به عمد، تكنیك های سئوی كلاه سیاه را در سایتتان می توانند پیاده سازی كنند و چنانچه بعد از آن، دچار پنالتی گوگل شوید دیگر، راهِ بازگشتی نخواهد بود.
یكی از منابع خوب و پر محتوا برای یادگیری سئو، كتاب «دكترای سئو» به تالیف فروغ شریعتمداری و سعید حكیمی نیا بوده كه توسط انتشارات دیباگران تهران در پاییز ۱۳۹۷ به چاپ رسیده است.

دیجیتال ماركتینگ چیست و چگونه منجر به افزایش فروش سایت می شود؟
جالب است بدانید كه سئو یكی از روش های دیجیتال ماركتینگ می باشد، پس طبعا دیجیتال ماركتینگ یا بازاریابی دیجیتال حرف های بیشتری برای گفتن خواهد داشت!
در حقیقت دیجیتال ماركتینگ زیر مجموعه گسترده ای دارد كه شامل سئو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا، بازاریابی شبكه های اجتماعی، بازاریابی موتورهای جستجو و ویدیو ماركتینگ است.
با تسلط بر هر كدام از تكنیك های دیجیتال ماركتینگ می توانید فروش خویش را در یك شب چند برابر كنید و این روش كاملا عملی است. به عنوان مثال بار ها شده است كه توانسته ایم با ارسال كمپین ایمیلی به لیست اعضای وب سایت خود، فروش را در كمتر از چند ساعت چند برابر افزایش دهیم. ایمیل ماركتینگ هنوز در عرصه تجارت الكترونیك می درخشد.
دیجیتال ماركتینگ دامنه وسیعی دارد و در قالب این محتوا نمی گنجد، پیشنهاد می نماییم برای دریافت آموزش دیجیتال ماركتینگ و تسلط بر كلیه تكنیك های آن، به نخستین كتاب جامعی ای كه در این خصوص در ایران به تالیف سعید حكیمی نیا و فروغ شریعتمداری انتشار یافته است رجوع كنید، نام این كتاب «صفر تا صد دیجیتال ماركتینگ» بوده و توسط انتشارات با سابقه دیباگران تهران به چاپ رسیده است.
همچنین جهت دانلود فیلم های آموزشی دیجیتال ماركتینگ، می توانید به سایت آموزشی میهن لرن به آدرس www.MihanLearn.net رجوع كنید.

این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1397/08/12
14:57:59
4890
5.0 از 5
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو