مسترکار - دنیای خودرو

اكانت اختصاصی گوگل بهترین روش استفاده از گوگل ادوردز در ایران

اكانت اختصاصی گوگل بهترین روش استفاده از گوگل ادوردز در ایران به گزارش مستر كار روش استفاده از گوگل ادوردز در ایران با عنایت به مبحث تحریم ها كمی متفاوت می باشد.



به گزارش مستر كار به نقل از مهر، آژانس های تبلیغاتی پلن های متفاوتی در زمینه گوگل ادوردز پیشنهاد می دهند، خصوصیت های این پلن ها چیست و كدام پلن مناسب شماست؟ بررسی و پاسخ به این سوالات هدف این مقاله است.
اگر بخواهیم گوگل ادوردز را به صورت ساده توضیح دهیم، باید بگوییم سیستمی است كه شما می توانید با پرداخت هزینه سایت خویش را در صفحه نخست نتایج گوگل نمایش دهید.
در واقع گوگل در ازای دریافت هزینه، با استفاده از پلت فرم تبلیغاتی گوگل ادوردز، شما را بعنوان لینك ۱ تا ۴ صفحه اول و یا بعد از نتایج ارگانیك در صفحه اول گوگل نمایش می دهد.
در رابطه با استفاده از گوگل ادوردز نكات بسیار ساده اما مهمی وجود دارد كه دانستن این نكات علاوه بر كاهش هزینه شما برای تبلیغات، راندمان تبلیغات را زیاد می كند.
روش های استفاده از گوگل ادوردز در ایران
ایران به خاطر تحریم ها نمی تواند از خدمات گوگل ادز استفاده نماید و به همین جهت اگر شما می خواهید از این ابزار استفاده نمایید باید از شركت های واسطه كمك بگیرید. در واقع این سایت ها بعنوان پارتنر گوگل به شما كمك می كنند تا بدون هیچ مشكلی در گوگل تبلیغ كنید.
برای شروع تبلیغ در گوگل به صورت كلی ۳ گزینه دارید.
* تبلیغات با اكانت اختصاصی گوگل
* تبلیغات در گوگل با مدیریت آژانس تبلیغاتی
* تبلیغات در گوگل با چشم های بسته!
در ادامه تلاش می نماییم هر یك از این گزینه ها را بررسی نماییم.

تبلیغات گوگل توسط اكانت گوگل ادز
در این روش آژانس تبلیغاتی اكانت گوگل ادوردز جدیدی مخصوص شما ساخته و آنرا در اختیار شما قرار می دهد تا كمپین های تبلیغاتی خویش را شخصا در آن مدیریت كنید. در این روش شما مبلغی را بابت شارژ اكانت خود با واحد پولی مورد نظرتان به آژانس تبلیغاتی پرداخت می كنید تا به اعتبار اكانت گوگل ادز شما اضافه كند تا بتوانید تبلیغ گوگل خویش را فعال كنید.
تبلیغات مدیریت شده در گوگل
همانطور كه از اسم اش پیداست با انتخاب این گزینه، مدیریت تبلیغات گوگل ادز خویش را به آژانس تبلیغاتی می سپارید. در این نوع همكاری با آژانس تبلیغاتی هم شما هزینه ریالی اعتبار شارژ اكانت خویش را پرداخت می كنید. همینطور آژانس تبلیغاتی برای مدیریت و بهینه سازی كمپین های تبلیغاتی شما هزینه اضافی (به صورت ماهانه یا درصدی) دریافت می كند.
تبلیغات در گوگل با چشم های بسته!
با انتخاب این گزینه شما هزینه تبلیغات را به كسی كه در گوگل تبلیغ می كند، پرداخت می كنید و او برایتان در گوگل تبلیغ می كند! تفاوت این گزینه با تبلیغات مدیریت شده در گوگل این است كه شما برخلاف تبلیغات مدیریت شده كه دسترسی مستقیم به اكانت گوگل ادز داشتید، در تبلیغات با چشمان بسته، هیچ دسترسی به پنل گوگل ادز ندارید و تنها گزارش هایی كه تبلیغ كننده برایتان ارسال می كند را می توانید مشاهده و بررسی كنید.
در واقع هر نوع روش تبلیغات ادوردز كه در آن شما دسترسی مستقیم و بدون واسطه به پنل گوگل ادوردز نداشته باشید و احتمال تقلب در آن وجود داشته باشد را ما تبلیغات در گوگل با چشم های بسته می نامیم. این تبلیغات با عناوین دیگری مانند تبلیغات ماهانه یا هفتگی و یا تبلیغات در كنترل پنل فارسی هم شناخته می شود.

انتخاب بهترین روش تبلیغات گوگل ادوردز
در بخش قبلی انواع پلن های آژانس های تبلیغاتی برای گوگل ادوردز را معرفی كردیم. در این بخش می خواهیم با بررسی دقیق تر، شما را در انتخاب بهترین پلن كمك نماییم.
می خواهیم با چشمانی باز بهترین روش تبلیغ در گوگل ادوردز را انتخاب نماییم، پس گزینه سوم كه در آن فرد یا آژانس تبلیغاتی دسترسی مستقیم به اطلاعات را از ما سلب می كند را كنار می گذاریم.
شفافیت حق دسترسی آزاد به اطلاعات است. در حالیكه شفافیت سبب كاهش تقلب (و فساد) می شود، عدم شفافیت سبب كاهش اعتماد و ناامنی خواهد شد.
حال بیایید دو گزینه باقی مانده را بررسی كنیم:
* اكانت اختصاصی گوگل ادز
* تبلیغات مدیریت شده گوگل ادز
همانطور كه پیشتر خواندید تفاوت اصلی این دو گزینه در این است كه با خرید اكانت اختصاصی گوگل ادز، مدیریت تبلیغات با شما است و در تبلیغات مدیریت شده گوگل (همان طور كه از نامش پیداست) مدیریت تبلیغات توسط آژانس تبلیغاتی انجام می شود.
پس اگر با تبلیغات در گوگل آشنایی دارید و یا علاقه مند هستید كه تبلیغات در Google Ads را یاد بگیرید، پیشنهاد می نماییم بعد از آموزش گوگل ادوردز حتما اكانت اختصاصی گوگل ادز تهیه كنید. با انتخاب اكانت اختصاصی گوگل ادز هزینه اضافی بابت مدیریت تبلیغات پرداخت نمی كنید. هیچ كسی بهتر از خود شما كسب و كارتان را نمی شناسد و اگر گوگل ادوردز را بدرستی فرا گرفته باشید و وقت كافی و مستمر برای مدیریت و بهینه سازی تبلیغاتتان بگذارید، می توانید بهترین نتیجه را از گوگل ادوردز بگیرید.
اما اگر زمان كافی برای یادگیری و مدیریت اكانت گوگل ادز ندارید، می توانید گزینه تبلیغات مدیریت شده گوگل را برگزیده و مدیریت تبلیغات گوگل را برون سپاری كنید و با استفاده از دسترسی مستقیم به اكانتتان در جریان كامل همه جزئیات قرار گیرید.
در صورتی كه احتیاج به اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی در زمینه تبلیغات گوگل دارید، می توانید با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ (دفتر مركزی جی ادز در تهران) تماس بگیرید. این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

1398/05/08
22:26:05
4454
5.0 از 5
تگهای خبر: ابزار , خدمات , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو