مسترکار - دنیای خودرو

سقف قیمت ۱۴ فرآورده لبنی تعیین شد

سقف قیمت ۱۴ فرآورده لبنی تعیین شد به گزارش مستر كار مدیركل نظارت بر محصولات كشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان با اشاره به آخرین تصمیمات گرفته شده در چهلمین جلسه كارگروه تنظیم بازار، اظهار داشت: سقف قیمت كیفی ترین شیر خام و همینطور ۱۴ قلم فرآورده های لبنی تعیین و ابلاغ گردیده است.


به گزارش مستر كار به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا رستمی در ادامه اضافه كرد: بر این اساس و با عنایت به دریافت اطلاعاتی در خصوص افزایش قیمت شیر خام بخصوص از جانب واحدهای دامداری صنعتی، پیگیری لازم در مورد رعایت سقف قیمت های مصوب انجام گرفته است.
او افزود: همینطور پرونده تخلف برای واحدهایی كه از مصوبات قانونی تمكین نكرده اند تشكیل و به مراجع تعزیری ارسال و این مورد با جدیت ادامه خواهد داشت كه در این خصوص مجدد اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیركل نظارت بر محصولات كشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولیدكنندگان با اشاره به اینكه شیر خام در لیست اقلام اولویت دار بازرسی قرار گرفته است، خاطرنشان كرد: همینطور گزارش هایی در خصوص افزایش قیمت برخی محصولات لبنی توسط چند واحد تولیدی، دریافت شده كه در این زمینه هم پرونده تخلف برای واحدهایی كه از مصوبات قانونی تمكین نكرده اند، تشكیل و به مراجع تعزیری ارسال شده است.



1398/07/28
16:43:29
4401
5.0 از 5
تگهای خبر: افزایش قیمت , تولید , صنعت , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو