مسترکار - دنیای خودرو
استاندار:

فعال سازی نواحی صنعتی كهگیلویه و بویراحمد ضروریست

فعال سازی نواحی صنعتی كهگیلویه و بویراحمد ضروریست به گزارش مستر كار ایسنا/كهگیلویه و بویراحمد استاندار كهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فعال سازی نواحی صنعتی این استان ضروری می باشد.


"حسین كلانتری" چهارشنبه شب در نشست كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اضافه كرد: راهبرد ما ایستادگی روی پای خودمان است و باید برای رونق تولید و اشتغال گام برداشته و به دنبال چرخاندن چرخ تولید باشیم.
وی با اشاره به اینكه جلساتی پیرامون فعال سازی نواحی صنعتی استان برگزار و برنامه ریزی هایی انجام شده است، اظهاركرد: بكارگیری ظرفیت اشتغال روستایی از خروجی های فعال سازی این بخش است.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینكه نگاه معاونت وزارت صمت هم كمك به مناطق كمتر برخوردار است، تصریح كرد: امید است نگاه و توجه مضاعف به استان را داشته باشیم.
كلانتری از حمایت مالی صمت به استان اطلاع داد و خاطرنشان كرد: در استان هم تزریق اعتبار و تحقق مصوبات برای رونق بیشتر از پیش تولید را خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینكه باید در بخشنامه ها و تبصره ها به دنبال گره گشایی از مشكلات اشتغال و تولید باشیم، افزود: همه متولیان كشور مصمم به رونق تولید هستند.
وی بیان كرد: در استان هم باید با نگاه به تولید و اشتغال و خروجی محوری، فعالیت ها عملیاتی و مشكلات واحد های تولیدی رفع گردد.



1398/09/07
12:09:31
4132
5.0 از 5
تگهای خبر: تولید , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو