مسترکار - دنیای خودرو
مدیرعامل ایران خودرو:

اجازه ورود قطعات بی كیفیت به خطوط تولید را نمی دهیم

اجازه ورود قطعات بی كیفیت به خطوط تولید را نمی دهیم به گزارش مستر كار مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت: اجازه ورود قطعات بی كیفیت به بهانه افزایش شمارگان تولید به خطوط تولید را نخواهم داد.


به گزارش روز شنبه ایران خودرو، «فرشاد مقیمی» در نشست با مدیران ارشد این گروه صنعتی اضافه كرد: نهضت داخلی سازی قطعات با جدیت دنبال می شود و تابحال ۵۰ قطعه از محصولات ایران خودرو توسط سازندگان داخلی، بومی سازی شده است و این روند حتی با برداشتن تحریم ها تداوم خواهد داشت.
وی درمورد شفاف سازی در پرداخت به قطعه سازان اظهار داشت: با ایجاد همدلی بین دو انجمن قطعه ساز، آرامش به زنجیره تأمین بازگشته و قطعه سازان هم سهم مهمی در افزایش شمارگان تولید داشته اند.
مقیمی در ادامه با اشاره به تولید روزانه دو هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در این گروه، اضافه كرد: هدف تولید در بهمن و اسفندماه سال جاری، ۱۲۰ هزار دستگاه انواع خودرو است كه با تحقق آن به بخش عمده ای از تعهدات خود به مشتریان عمل خواهیم كرد.
وی افزود: با روند افزایش تولید و تحویل، همه تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان تا اردیبهشت ماه سال آینده به روز خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو تاكیدكرد: تا رسیدن به اهداف تولید و تأمین نیاز مشتریان جمعه ها تعطیل نیست.
وی خاطرنشان كرد: تصویر ذهنی ایران خودرو نزد جامعه به علت تاخیر در اجرای تعهدات به مشتریان خدشه دار شده و به همین دلیل، مجوز پیش فروش محصولی را كه توانایی تولید آنرا نداریم، نخواهم داد.
به گزارش مستر كار به نقل از ایرنا، از آغاز سال جاری تا آخر آذرماه ۲۶۰ هزار و ۵۳۴ دستگاه خودرو از جانب گروه صنعتی ایران خودرو تولید شد.


1398/11/05
23:04:08
4370
5.0 از 5
تگهای خبر: ایران خودرو , تولید , خودرو , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو