مسترکار - دنیای خودرو

1593 سامانه تلفنی امدادخودرو شد

1593 سامانه تلفنی امدادخودرو شد به گزارش مستر كار سامانه تلفنی 1593 از این به بعد برای امدادرسانی خودرویی در جاده های كشور انتخاب شده و مردم می توانند هرزمان درجاده ها احتیاج به خدمات خودرویی داشتند با این سامانه تماس گرفته و تقاضای امداد كنند.


سامانه تلفنی 1593 بامداد امروز (سه شنبه) در دومین همایش هوشمند سازی امداد خودرو رونمایی و بعنوان سامانه جدید عرضه خدمات فنی خودرو در جاده ها انتخاب گردید و مردم می توانند هرجا احتیاج به خدمات خودرویی داشتند با این شماره تماس گرفته از خدمات آنها بهره مند شوند.
«سید مهدی حسینی» رئیس انجمن صنفی شركت های امدادخودرویی كشور در مراسم رونمایی از این سامانه تلفنی، اظهار داشت: خدمات خودرویی با اولین تماس مردم با این سامانه با سرعت و كیفیت خوب در اختیار آنان قرار داده خواهد شد.
وی اضافه كرد: برنامه نرم افزاری تلفن همراه به نام جعبه هم برای امداد گران خودرو طراحی شده است كه از ماه آینده به عرضه خدمات خواهد پرداخت و مردم می توانند با نصب این برنامه نرم افزاری تلفن همراه خدمات خودرویی مورد نیاز را درخواست داده و به سرعت آنرا دریافت دارند.
حسینی افزود: برنامه نرم افزاری ذكر شده این توانایی را دارد تا به اتصا سایر سازمان های امدادی كشور مانند اورژانس و یا آتش نشانی خدمات بیشتر و با سرعت تری را در اختیار مردم قرار دهد.
رییس انجمن صنفی شركت های امداد خودرویی از كوشش برای هوشمند سازی بیشتر خدمات خودرویی خبرداد و اظهار داشت: تلاش می شود با عنایت به پیشرفت های روز افزون بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات از این پیشرفت ها برای خدمات رسانی بهتر امدادگران خودرو در جاده ها استفاده گردد.
وی ضمن انتقاد نسبت به عملكرد شركت های خصولتی امداد خودرو بر بخش خصوصی، خواهان توجه بیشتر مسئولان به شركت های بخش خصوصی واقعی شد.
حسینی اضافه كرد: ورود شركت های خصولتی به این بخش باعث صدمه دیدن بخش خصوصی واقعی شده است.
وی با اشاره به اینكه شركت های خصوصی فعال در این بخش با مشكلات روبرو شده اند، تأمین نشدن سوخت مورد نیاز را یكی از اشكالات بر شمرد.
حسینی پیرامون مشكلات بیمه ای هم اظهار داشت: پرداخت ۴۰۰ هزار تومان سهم افراد آنان را نسبت به تداوم بیمه ناراضی ساخته و از افزایش مهارت فعالان این بخش اسقبال كرد.
افزایش مهارت امدادگران خودرو
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم بر لزوم ارتقا مهارت های امداد گران خودرو تصریح كرد و اضافه كرد: افزایش مهارت امدادگران خودرو باعث عملكرد بهتر و در نتیجه رضایت مردم خواهد شد.
علیرضا محجوب ضمن اعلام اینكه مشكلات این صنف به شكل مستمر پیگیری می شود، اضافه كرد: افزایش مهارت امدادگران خودرو باعث ارتقای جایگاه آنان و كاهش مشكلات خواهد شد.
محجوب از رایزنی با صندوق بیمه روستاییان و عشایر جهت استفاده امدادگران خودرو از خدمات بیمه ای این صندوق اطلاع داد و اظهار داشت: اقدام های اولیه در اینباره صورت گرفته است.


1398/11/11
12:40:44
4605
5.0 از 5
تگهای خبر: امداد خودرو , بیمه , جاده , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۱
mastercar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مستر كار محفوظ است

مستر كار

فروش خودرو و اخبار خودرو